• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

پورشه 911 GT3 جدید با تایرهای میشلن


شرکت خودروسازی پورشه برای نسل هفتم خودروهای 911 GT3 که جدیدترین تولید این کمپانی می باشد لاستیک های Pilot Sport Cup را به عنوان تجهیزات اصلی این خودرو انتخاب کرده است.

تاثیرات کرونا بر روی غول تولید کننده تایر


میشلن در سه ماهه اول سال 2020 با 8.3 درصد کاهش سود نسبت به سال گذشته روبرو شد.

کارخانه تایر سازی تراینگل چین


شرکت تایر سازی تراینگل چین دارای چندین کارخانه تولید انواع تایر مانند : تایرهای سواری ، وانت ، اتوبوسی ، کامیون ، باری ، OTR ، تایرهای ماشین آلات سنگین ، کشاورزی ، ساختمان سازی و غیره ... با تجهیزات و فناوری پیشرفته و به روز دنیا است .

آغاز تولیدات تراینگل در چین


کارخانه تایر سازی شرکت تراینگل در چین پس از تعطیلی طولانی مدت به دلیل بیماری کوید 19 ، فعالیت خود را از سر گرفت.

معرفی برند لاستیک تراینگل چین


تراینگل تایر( تری انگل ) یکی از بزرگترین تولید کنندگان لاستیک و تایر راهسازی، صنعتی، کشاورزی، کامیونی و باری در جهان به شمار ‌می‌آید.

معرفی برند کومهو


مجموعه شرکت های کومهو (Kumho Asiana Group) یکی از بزرگترین شرکتهای بزرگ دنیا می باشند که در زمینه های مختلفی ازجمله صنایع اتومبیل, شیمیایی, خطوط هواپیمایی می باشد.

این لاستیک نفس می کشد!


گودیر توانسته با طراحی تایرمفهومی جدیدش درصدر اخبار داغ این صنعت قرار بگیرد. نام این تایرخارق العاده "اکسیژن" می باشد.

کانتیننتال و چراغ برق های هوشمند


مسلما نام شهرهوشمند را شنیده اید. این شهر بر پایه ی اینترنت اشیا یا همان"IOT " ساخته میشود. شهرهوشمند مکانیزمی عجیب و غریب دارد و ویژگی های خاص خود را دارا می باشد

دسته بندی اصلی لاستیک ها


تیک ها شامل دو دسته هستند که راجبه شان به صورت مفصل صحبت میکنیم

خطرات بالارفتن سن تایر


تحقیقات نشان می دهد که هر چه سن لاستیک بالاتر رود تایر فرسوده تر و غیرقابل استفاده می شود.کائوچوی استفاده شده در تولید تایر بعد از مدتی قابلیت چسبندگی و کششی خود را از دست داده و به تدریج خشک و سفت میشود.

اهمیت تکنولوژی و فناوری در صنعت لاستیک


الزامات و الویت هایی مثل قیمت مناسب، تولید با کیفیت و حفاظت ازمحیط زیست باعث شده اند تا تمرکز و دقت طراحان و تولیدکنندگان لاستیک بیشتر و بیشتر شود. تولیدکنندگان به آینده ی این صنعت بسیارامیدوارهستند و چشم انداز خوبی را برای آن پیش بینی میکنند.

درباره لاستیک یزد تایر بیشتر بدانیم !


بخش قابل توجهی از محصولات یزد تایر برای تامین مصرف شرکتهای خودرو ساز و کارخانجات ساخت موتورسیکلت و دوچرخه در کشور بکار میرود و مابقی فروش داخلی از طریق شبکه نمایندگی در سراسر کشور توزیع می گردد

معرفی برند نانکنگ (Nankang)


نانکنگ در سال 1940 به عنوان یکی از اولین شرکت های تولید تایر در تایوان تاسیس شد. نام این شرکت برگرفته از محلی است در ابتدا در آنجا تأسیس شد، جایی که یکی از دو کارخانه اصلی تولید آنها هنوز وجود دارد و امروزه لاستیک تولید می کند.

پرفروش ترین لاستیک های ایرانی


پروفروش ترین لاستیک های ایرانی را بشناسید

برترین های صنعت لاستیک


لاستیک (تایر) خودرو تنها بخشی از خودرو است که بین وسیله ی نقلیه و سطح جاده ارتباط برقرارمیکند. بنابراین تجربه ی رانندگی شما تا حد بسیار زیادی وابسته به لاستیک (تایر) زیر خودروی شماست.

تاریخچه تایر میشلن


میشلن یک تولید کننده لاستیک فرانسوی است که در سال ۱۸۸۹ به وسیله ادوارد و آندره میشلن احداث شد و در کلرمون فران فرانسه مستقر است. شرکت لاستیک میشلن پس از بریجستون دومین تولیدکننده بزرگ تایر در جهان است.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0